خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/10 - 11:46
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
نظری مطرح کرد:

اختصاص امکانات پزشکی به مراکز درمانی خلخال و کوثر در نشست با وزیر بهداشت

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و اخذ امکانات برای مراکز درمانی صحبت شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

غنی نظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و اخذ امکانات برای مراکز درمانی صحبت شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.



وی افزود: مقرر شد یک دستگاه ام آر آی به مرکز درمانی خلخال اختصاص داده شود و این نیز از طریق ارز ترجیحی و اعتبارت وزارتخانه انجام می پذیرد لذا استقرار این دستگاه تحولی در حوزه درمان جنوب استان ایجاد خواهد کرد.



نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس بیان کرد: جلسه ای هم با رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای داشتم و در این نشست نیز پیرامون صدور مجوز راه اندازی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بحث و بررسی شد و این مهم نیز به دلیل علاقمندی دختران منطقه بوده است که خوشبختانه دستورات لازم جهت راه اندازی این آموزشکده صادر شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 375587
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار